Forum

Temat: Dni Pszczyny 2004

pszczynianka

Data: 08.05.2004; 21:48

Hej ludzie!! Czy wiadomo juz jaki zespol zagra na Dniach Pszczyny? Moze napiszecie jakiego zaspolu oczekujecie, jaki zespol chcielibyscie zobaczyc, jakiego posluchac...zeby pozniej znowu nie bylo narzekania jak w zeszlym roku, ze zagralo de mono (moim zdaniem bylo swietnie i fajna muza byla!!)...ja wiem, ze to niemozliwe, nierealne, ale chcialabym uslyszec Myslovitz albo Lady Pank, Perfect...ewentualnie T-Love...to jednak bardzo, ale to bardzo male szanse - tak mi sie wydaje...coz...a co Wy proponujecie??? Wpisujcie sie!! :) Pozdrawiam wszystkich!!

Mithrandhir

Data: 08.05.2004; 21:50

no ja to nie chcialbym zobaczyc bractwa rycerskiego puszczy pszcyznskiej (z TYCH) na dniach PSZCZYNY

pozdrv. Mithrandir, Szary Pielgrzym

Mithrandhir

Data: 08.05.2004; 21:57

....bo w PSZCZYNIE mamy swoje bractwo wiec po co nam bractwo z TYCH w PSZCZYNIE ktore reklamuje sie jako PSZCZYNSKIE? o zgrozo!

pozdrv. Mithrandir, Szary Pielgrzym

rockoWIEC

Data: 08.05.2004; 22:14

Może dało by się skołować Kult albo Pidżame Porno i dać się wyszaleć tej części społeczeństwa, która jest w Pszczynie mniejszością (bystrzy domyślą się o kogo chodzi :]) Ewentualnie fajna zabawa mogłaby być na Dżemie lub TSA :)

deviga

Data: 09.05.2004; 01:07

Akuraci :)

Ziuffffff

Data: 09.05.2004; 07:25

na Dżemie i TSA by była jazda.... albo Gang Olsena!! :D

O3NA_vel_o...

Data: 09.05.2004; 09:43

Myslovitz, T-Love, Perfect, Pidżama Porno, Akurat - coś z tego :)

i oczywiście NIE oczekujemy naszej kochanej Alex ;-P

Freyya

Data: 09.05.2004; 09:45

Tak , T-love albo Myslovitz przyciagnęłyby rzeszę ludzi i gwarantowałyby świetna zabawe..jednak zciągniecie ich jest chyba trudne do wykonania.. Myśle że "Akurat" sprawdził by się świetnie,jestem ZA!!!:) a w zeszłym roku było Ok,chociarz nie uwielbiam De-Mono,ale bawić sie mozna było bardzo dobrze :) Pozdroofka;)

antybrud

Data: 09.05.2004; 10:44

Stanowcze nie dla muzyki brudasów.Już wole Łzy niż patrzeć jak skaczą brudy.

qwert

Data: 09.05.2004; 11:50

Akurat i wszystko jasne :PP albo KOMBI :))))

Lesterr

Data: 09.05.2004; 13:30

Mysle, że bez problemy dało by sie sciagnac Myslowitz czy T.Love bo przeciez byli np. w chrobrym... Ale to juz nie nasza dzialka... Tym musi sie zajac ktos inny... Ale i tak jak juz cos ma byc to tylko Radiohead :D

pszczynianka

Data: 09.05.2004; 14:18

sam qrna jestes brudasem... jakbys nie wiedzial sa ludzie, ktorzy ubieraja sie normalnie, czysto i schludnie...a tez sluchaja muzyki rockowej czy metalu... juz kiedys byla rozmowa ze to nie ubior swiadczy o tym jakiej sie muzyki slucha...chociaz niektorzy przez ubior chca pokazac...a czasem niktorym sie to i tak nie udaje (ale to juz inna sprawa)...ja np. wygladam jak kazdy inny czlowiek...lubie kolor czarny i najczesciej w nim chodze ale nie tylko....ale to juz nie znaczy ze sie jest brudasem...ej no koles..wyluzuj troche!!! / ja tam nie mam nic do "akurat"...tylko wg mnie maja tylko 2 piosenki fajne a tu chodzi przeciez o caly wieczor... tak wiec dalej jestem za perfectem, lady pank, myslovitz no i czemu nie dzem? moze dzem????? tylko hmm... dzem byl zajeb-isty za czasow Ryska... teraz to juz nie to samo... qrde...gdyby tylko ktos sie tym zajal...wiec, ze to tylko takie gadanie i w ogole...ale moze ktos sie tym zainteresuje i jakos wykombinuje fajny zespol (np. z tych wymienionych powyzej bo widze ze nie tylko mi to odpowiada)..i moga byc fantastycznie Dni Pszczyny 2004!!! Pozdrawiam!!! :)

13_apostoł

Data: 09.05.2004; 15:16

Popieram: brudom stanowcze "Nie" 35 stopni klara, a brudas sobie w glanach śmiga i jupie z mysich skurek i jak takiego brudasem nie nazwać ahhaha. No ale musi być jakiś kompromis więc niech Dj zapuszcza muze wszelaką :-))) a na koniec niech Ala zaśpiewa z Pszczyny jest to będzie po taniemu (możę) haha tanio wyjdzie a za reszte kasy niech PIWO DARMOWE BĘDZIE no i soki marki KUBUŚ :-))))

pszczynianka

Data: 09.05.2004; 17:38

wiecie co... nauczcie sie czytac (13_apostol - pisac "możĘ" - buhahaha)...bo to jest watek o tym jaka ma byc muza, a nie kto ma tam byc a kto nie...kto tam bedzie chcial przyjsc, a kto nie!!! tam nie ma niestety (niestety, bo ja np. z takimi jak wy nie chcialabym sie bawic) zakazu ze tacy, a tacy nie moga przyjsc!!!...przychodzi kto chce...tam sie bawia eleganccy ludzie oraz Ci w glanach, ktorzy sa tzw "brudasami" chociaz sory ale ja sobie wypraszam, bo ja chodze w glanach...i nie uwazam zebym przez to byla jakimkolwiek "brudasem"!!! watek jest o muzie..wiec to co chcialam napisac to napisalam... pozdrawiam wszystkich!!

13_apostoł

Data: 09.05.2004; 17:59

:-))) nie no spoko się tak nie oburzaj nie wszystkie brudasy są złe :-) no ale niektórych nie zniesa i do acze bym wciepał ;-ppp aha i dzięki za naukę poprawnej polszczyzny MOŻĘĘĘĘĘ ci się odwdzięcza i swoje glany (prawie nówki ,rasowa firma buaha) po taniemu sprzedam bo ich nie zniesa już............

gloretta

Data: 09.05.2004; 18:08

Myslvitz owszem byli w Chrobrym ale z tego co wiem to chyba tylko raz bo pozniej kiedy sie juz zrobiły z nich "gwiadzy" to chcieli troche za duzo kasy a szkoly nie bylo na to stac,
Bawcie sie tam w tej budzie hehe,ja jeszcze tylko jakos przezyje do konca maja i chyba bedzie mnie trzeba szukac kajs w rowie:P

Kivlov

Data: 09.05.2004; 19:04

brudasy to zawsze byly brudasy niezaleznie od tego czy byly brudne czy nie, tak sie utarlo i tak zostanie, sam mam paru kolegow brudasow (vel BIGred i Ghost ale to juz sa mega brudasy i do tego smierdza niemozebnie ale do dejzi poszli :D) i sa wporzo. a to co najbardziej mnie martwi to brudasy z fabrycznej tasmy ubrani w nienagannie wyprasowane soczyscie czarne wyprane przez mame bluzy i swiecace glany bez zadrapan (z obowiazkowym kurtem kombajnem i koszulka 'ku przestrodze'). dla pszczynianki: do brudasow nic nie mam, do czystych brudasow mam :]

lalal

Data: 09.05.2004; 19:25

Kazik Staszewski

tulajca_

Data: 09.05.2004; 22:13

heh akurat- moze byc:D, tlove- tez:D, kazik- j.w.:D:D
co do brudasów to też do nich nic nie mam... lubie tych których znam bo da się z nimi na prawdę fajnie pogadać:).

pozdrowienia:)

piosek

Data: 10.05.2004; 11:07

Raz Dwa Trzy!! mysle ze by sie dalo to zrobic przy jakims zaangazowaniu.............

Qr d`Ebalance

Data: 10.05.2004; 11:48

Kult lub któraś z formacji Kazika Staszewskiego - dają gwarancję 2 godzin dobrej zabawy bez playback-ów itp. - na pewno ściągnie ludzi z całego śląska. Byle nia nasza wspaniała Alex i żadne zespoły pseudo-folkowe (jak np. Golce) no i żadnego polskiego hip-hopolo. Maryla Rodowicz robi niezłe show, Kayah też potrafi ludzi porwać. T-love też niezłe.
Ale zapewne będziemy słuchali zespołów trębaczy myśliwskich lub czegoś takiego jak zwykle.

lallal

Data: 10.05.2004; 15:05

Zdal by sie koncert jakiegos porzadnego polskiego zespolu o mocnym brzmieniu proponowalbym Asgaard
wwww.asgaard.art.pl

pszczynianek

Data: 10.05.2004; 17:39

Co Wy chcecie od Alex?Majka Jeżowska już jest za stara na takie pierdoły,a dzieciakom też się coś należy no nie?Tak na serio proponuję K 2.

doinformowana

Data: 10.05.2004; 19:41

Oj wy Pszczyniacy jesteście strasznie niedoinformowani!!! Nie to co my Pioskowianie :) Nie na żartuja se :) A więc do rzeczy. Myśle, że większość osób ucieszy fakt, iż zagra właśnie Myslovitz. I nie gadajcie mi tu pierdoł że oni biorą dużo kasy !! Oni grają za darmo, nie to co alex, która bierze w swoim rodzinnym mieści 30 zł !! Myslovitz jest to jednak mój ulubiony zespół i niecierpliwie się co do daty. Nie wiecie może jaka jest konkretna data. Bo jadę na wakacje i chyba nie przeżyłabym jakbym w tym czasie nie była w Pszczynie.

Pozdro z Piasku !!!

luiza

Data: 11.05.2004; 15:41

T-love Akurat i Dzioło ale by bylo fajnie choć pewnie zaśpiewa (jak w ogóle zaśpiewa) Bajm :/ ktorego nie znosze albo jakiś z takich zespołów eeeee. Może ktoś wpływowy zadziała :DDD

hellen

Data: 12.05.2004; 15:40

Szkoda, że nie będzie Kazika ani Pidżamki, ale myślę, że gdyby oni byli to na koncert przyszłaby tylko pewna grupa ludzi... Na Myslowitz przyjdzie więcej grup (chociaż jakby ściągnąć Dzioło albo Zalewskiego to teżby ludzie przyszli). Jeszcze co do brudasów: Uważam, że teraz tych "brudasów" jest stanowczo za dużo. Wszędzie widać tylko agrafki, glany i czarny ubiór. W przypadku dziewczynek "brudasek" ubiór ten jest najczęściej kupowany w Pimkie lub Orsay'u.....zgroza. A jak zapytasz się takiej "brudaski" czego słucha to co odpowie?? Oczywiście, że Nirvana. Ludzie co wy robicie z Nirvaną!!! Przez to czczenie Kurta znienawidziłam już ją. Żal mi Kurta. Widać, że na tym świecie człowiek nie może sobie nawet umrzeć.... i jeszcze coś: może zamiast świętować jego śmierć lepiej byłoby świętować urodziny?? Bo jak łatwo zauważyć małojego fanek to robi. I jeszcze cośnie ubierajcie się tak masowo na punków i metali, bo ostatnio koleżanka mi powiedziała, że w "Filipince" uznali to za modne...!!!!!!
Pozdrawiam

pszczynianka

Data: 12.05.2004; 19:06

no to chyba Cie rozczaruje... nigdy w zyciu nie kupowalam ciuchow w Orsayu czy czyms tam podobnym... moze mnie zgnoicie no bo przeciez kazda szanowana sie dziewczyna powinna ubierac sie w takich sklepach albo cos...rzeczywiscie slucham rocka, metalu... ale rocka wiecej... nie przepadam za Kurtem albo lubie muzyke Nirvany...poza tym lubie Led Zappelin, Deep Purple i Pink Floyd i wiele wiele roznych od takich.. po nowsze...jak juz pisalam lubie kolor czarny jednak nie nosze agrafek itp. lubie glany bo fajnie sie nimi mozna obrnonic przed natretnymi chlopakami :P (zartuje oczywiscie)... nie uwazam sie za jakiegos punka czy metalowe bron Boze!!... wystaczy mi sie kocham muzyke taka jaka slucham i taka jaka zarazil mnie w dziecinstwie tata!! ubranie nie ma nic do rzeczy wg mnie!! nie chodze dziennie na czarno ubrana ani nie ubieram sie jak rozowa lala z jakimis kolkami od rowera w uszach o koloru rozowego czy czerwonego zeby pasowalo do ubrania (uwazam to za zalosne to co robia teraz dziewczyny z tymi kolorowymi kolczykami - oponami)...coz..to by bylo na tyle... ps. hellen - Kurt byl facetem a nie kobieta "Przez to czczenie Kurta znienawidziłam już ją.”... Pozdrawiam!!

Nowi klubowicze

Mati_

Bielsko-Biała
w klubie od: 2022.07.28

Funka

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.20

jakub_deniek

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.19

jannowak1

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.19

Organizacja-imprez

Katowice
w klubie od: 2022.07.17

Janojan12

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.15

NIERUCHOMOSCI

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.13

RSE

Pszczyna
w klubie od: 2022.07.06

Najaktywniejsi - forum

ton

Niedaleko
postów: 20338

pless1

Pszczyna
postów: 10306

leo68

Pszczyna
postów: 7557

Investor

Blisko,coraz bliżej!
postów: 7021

jasmin7

Pszczyna
postów: 5777

cirka

Pszczyna
postów: 4425

POnuryZniwiarz

Shangri-La
postów: 2871

Najaktywniejsi - komentarze

Yankee

Pszczyna
komentarzy: 3108

Lanser

Pszczyna
komentarzy: 2158

djhooligan

Pszczyna
komentarzy: 2091

cirka

Pszczyna
komentarzy: 1486

Gocha

pszczyna
komentarzy: 1102

mnb

Pszczyna
komentarzy: 1049

Buziak

sps
komentarzy: 762