Forum

Temat: koncert behemoth w pnie ...

666

Data: 11.12.2004; 21:01

ave ja mysle ze mozna by sprowadzic ta kapele do pny !! przynajmniej jakas masakra !!! a nie ala jajosz .... haha

młoda:(

Data: 11.12.2004; 22:01

ehh...no fajnei by było/....ale wg.mnie takie pomysły jak narazie pozostaną tylko marzeniami....wątpie by do naszego miasteczka pięknego ale niepozornego i bardzoo malutkiego, chciałaby przyjechać ta lub jakakolwiek inna kapela z taką sławą...
a tak wogóle to gdzie by można zrobić ten koncert?...
na rynq przeciez nie bo przyjdzie stary znajomy i kable poprzecina bo bedzie za głośno...
koło zamku też nie bo ten sam stary znajomy dalej bedzie słyszał tą piękną muzykę i też przyjdzie...
a o 22 przeciez taki koncert się nie skończy, prawda?
no więc narazie możeny sobie only pomarzyć że behemoth lub jakikolwiek inny fajny zespół do nas przyjedzie....
pzdr. all...

baton

Data: 12.12.2004; 22:36

Popieram jakiś porządny zespół, a nie Rynkowskiego, który niedośc ze spoźnia sie 40 min, to potem jeszcze ryjem w ziemie przypie... :D

ToPoReK

Data: 12.12.2004; 23:56

taaak, z pewnością przyjedzie tu Nergal ze swoją ekipą :D i może jeszcze zagrają w Eliaszu, albo w Telemannie dla małego grona koneserów :P

guitar_star

Data: 13.12.2004; 08:07

Oni na pewną zagrają z helpem Metallici na zamku pszczyńskim:)

mrc

Data: 13.12.2004; 17:51

wez 666 i zejdz na ziemie , kup sobie lepiej nowa odlotową koszulke z pentolem i kur.. nie pisz takich pierdół na forum ....

ravenland

Data: 14.12.2004; 14:25

chyba nawet wiem kto sie ukrywa pod tym nickiem :D

mrc

Data: 29.12.2004; 01:25

kurde ale sie nameczyłem żeby wywlec to na swiatło dzienne....a to w zasadzie tylko po to by zapytac co w ogóle gra ten behemoth ?

wtp

Data: 29.12.2004; 11:01

death metal (sieka)

buu

Data: 29.12.2004; 11:47

raczej black ??sprowadzmy lepiej sepe ,,bo ona nie przyjedzie tak samo jak nie przyjedzie behemoth buahhaha..jednak jestesmy skazani na ale i rynkowskiego

mrc

Data: 29.12.2004; 11:52

jeśli mówicie o tech brzydakach pomalowanych , z długimi włosami , to ja ich tu nie chce..........mam dośc szatanistów jak ide z mojom klałdiom przez park w piontek i widze tch brudasów w skutach , pijacych wino to mnie obrzydzenie bierze....fujjj

gRySiK

Data: 15.01.2005; 23:06

Chcecie tych wiejskich rzygających blekowców sprowadzić na pszczyne? hehehe, behemoth sama tempa nazwa mówi za siebie czytajcie od tyłu 'dałny', jak sprowadzacie behemotha to sprowadzcie jeszcze kata i już do końca się wszyscy z tego szoł pośmiejemy :D:D:D:D:D:D

darkwalker

Data: 16.01.2005; 03:17

widzisz.. wioche to ty sam odstawiasz.. swoim brakiem tolerancji.. ale co ja bede z "blotem o konzystencji grysiku" na czyjejs podeszfie dytskutowal......

ravenland

Data: 16.01.2005; 16:42

jestem ciekawy kogo by do Pszczyny zaprosił Szanowny Pan Grysik. Pewnie jakiegoś dj'a z super wypasionym komputerem z programem eJay i syntezatorem 2010 firmy "The only true music is techno", aby owy Dj mógł popisać się umiejętnością obługi komputera, zebrać kupe kasy za stanie i kręcenie gałkami, później trafić do gazet pokroju "Bravo", (a grzeczne dzieci wiedzą, że to o czym się NIE pisze w "Bravo" to NIE ma racji bytu i to czego się NIE emituje w MTV przynajmniej 20 razy dziennie NIE może być prawdziwą muzyką i grzeczne dzieci wiedzą też, że te "chamy" z behemotha są niedobrzy, bo noszą długie włosy, grają muzykę, która nazywa się (o zgrozo) metal i nie używają żadnej elektroniki, ale grają na instrumentach i jeszcze jedno powinny wiedzieć grzeczne dzieci- mianowicie to, że należy słuchać tylko takiej muzyki, która aktualnie jest cool, czyli uwaga pouczam Was grzeczne dzieci: jeśli dzisiaj na MTV na liście przebojów jakiś "artysta" (nie lepiej niech będzię "gwiazdor") znajdzie się w 1 dziesiątce to należy go słuchać, natomiast jeśli już 2 dni później nie będzie go w 1 dziesiątce listy przebojów to pod żadnym pozorem nie wolno go słuchać, najlepiej omijać szerokim łukiem dotychczasowe nagrania usunąć z dysku twardego (tak tak, ściągnięte z internetu) i najlepiej znaleźć sobie nowego idola, ale takiego, który będzie zajmował pierwsze miejsce w 1 dziesiątce list przebojów, bo nie zleci z niej w przeciągu 2, ale utrzymie się aż całe 3 dni. Acha i koniecznie wystrzegajcie się metalu, bo to źle działa na Waszą piekną cere lol

thelma_

Data: 16.01.2005; 16:48

bravvo!

popieram

:D

Data: 19.01.2005; 19:26

no mo chlopok racyjo :D

gRySiK

Data: 19.01.2005; 20:06

ale was sprowokowałem, hehehe, od razu jakoś się forum poruszyło, nie słucham techno, też metal popieram hehehehe dżołk :P

:/

Data: 19.01.2005; 20:12

a moze tak mowisz teraz, bo zostales zatkany przez ravenlada lol

ravenland

Data: 19.01.2005; 20:15

nie pisze tego po to, zeby kogos "zatykac" tylko po to, zeby sie ludzie odwalili od muzyki ktorej nie preferuja niewazne czy to metal, czy hip-hop czy techno.

ravenland

Data: 19.01.2005; 20:19

a poza tym drogi kolego :/, ktory uzywasz mojego komputera nie musisz mnie pochwalac, bo sie glupio czuje heh :P

lolkowicz

Data: 19.01.2005; 22:12

wy i ten wasz metal mozecie se wsadzic w d.u.p.e a tak pozatym to lepiej bylo by jakas hausowa imprezke zrobic :D a jak by wam sie udalo sciagnac ten wasz zepol nieudacznikow to mow przyjde sie posmiac z was, jak ktos ma ochote isc ze mna to pisac, banda kretynow i wdodatku nie umytych :D

szacunek

Data: 19.01.2005; 22:25

Muzyke mozna podzielic na dwa typy.Pierwszy to muzyka prosta, szybko wpadająca w ucho (najczęściej równie szybko z niego wypadająca :) ). Drugi typ to muzyka ambitna, trudna w odbiorze. Muzyka trunda wymaga od odbiorcy skupienia i zastanowienia wiec chlopie jesli Ci tego brakuje to sluchaj tego swojego hausa a metal zostaw w spokoju

hy?

Data: 23.01.2005; 00:49

błąd sierżancie wkradł się w ostatnie obliczenia fali makro stopnera wa, bo to nie był drops jeno pułkownik dywizji dwudziestej sztabowej 504

Nowi klubowicze

20150039

Pszczyna
w klubie od: 2022.09.09

smir95

Frydek
w klubie od: 2022.09.09

KamilGonska

Łąka
w klubie od: 2022.09.09

evits

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2022.09.08

MyWspieramy

Warszawa
w klubie od: 2022.09.03

jurek1973

Pszczyna
w klubie od: 2022.09.02

Darr

Łąka
w klubie od: 2022.08.15

Mati_

Bielsko-Biała
w klubie od: 2022.07.28

Najaktywniejsi - forum

ton

Niedaleko
postów: 20536

pless1

Pszczyna
postów: 10306

leo68

Pszczyna
postów: 7557

Investor

Blisko,coraz bliżej!
postów: 7021

jasmin7

Pszczyna
postów: 5777

cirka

Pszczyna
postów: 4425

POnuryZniwiarz

Shangri-La
postów: 2871

Najaktywniejsi - komentarze

Yankee

Pszczyna
komentarzy: 3113

Lanser

Pszczyna
komentarzy: 2162

djhooligan

Pszczyna
komentarzy: 2107

cirka

Pszczyna
komentarzy: 1486

Gocha

pszczyna
komentarzy: 1102

mnb

Pszczyna
komentarzy: 1049

Buziak

sps
komentarzy: 764